Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 13-Nov-2008 22:06 Email | Share | Bookmark
JALAN-JALAN CARI MAKAN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Restoran AM Tarbush

Makanan Arab selera Malaysia

Tempat: Langgar (aku tak ingat nama jalan, yang aku ingat jalan ke Kubang Kerian dari KB, sebelah
kiri. Dekat Kolej PTPL.

Tukang masaknya seorang ustaz berkelulusan Sarjana Muda Syariah dari al-Azhar. Orang lain pergi Mesir belajar syariah, usuludin, bahasa arab, medic dll. Tapi ustaz ni belajar masak arab sekali. Balik jadi tukang masak. Tak macam orang lain yang sibuk nak jadi guru especially guru J-Qaf. Kalau tak dapat jadi guru menganggur la depa tu, takde usaha lain. Tahniah ustaz. Nanti buka restoran sendiri.



Depan restoran



Antara menu utama


Dalam restoran. Masa aku makan orang tak ramai. Bila aku habis makan, nak keluar berduyun-duyun datang.


Nasi bukhari & lain-lain menu. Malam tu aku makan berdua dengan bini aku, habis RM30. Mahal gila!


My beautiful wife poses before the meal.


Dah kenyang makan, posing depan restoran pulak. Rosak diet bini aku hari ni semata2 nak makan nasi bukhari arab.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net