Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-Sep-2008 07:33 Email | Share | Bookmark
ZOO TAIPING

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WORLD OF ANIMALS

31 Ogos aku bawak anak sulung aku ke zoo Taiping. Anak kedua tak ikut sebab ada kat Kelantan. Dulu Sulaiman suka tengok Animal Planet. Kalau dia menangis, buka je chanel Animal Planet, diam la dia. Sekarang dia suka tengok lumba kereta termasuk F1. Ada satu malam tu, F1 tengah tayang kat chanel 813. Dia tengah syok tengok, aku tukar ke chanel 812 sbb nak tengok bola. Apa lagi, mengamuk la. Terpaksa aku tukar balik. Nasib baik masa tu pasukan yang aku nyampah main...Arsenal..he he he ... kalau tak bergaduh la aku dengan anak aku tu.

Apa pasukan favourite aku? Ha ha ha...cari la sendiri dalam fotopages ni.




























View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net