Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Mar-2008 02:18 Email | Share | Bookmark
Happy Time Together

 
 
 
 
 
 
Kenangan bersama anak-anak di Tok Bali

Spt yang anda semua tau (tengok entry yg lepas2), seorang anak aku kat Ipoh dan seorang lagi kat Pasir Puteh, Kelantan. Sesekali bila aku dan isteri balik kampung kami bawak anak-anak berjalan.



Sulaiman nak terjun kolam kat D'Bali Riverine Resort. Skrg Sulaiman pantang jumpa kolam renang, pasti nak terjun. Semenjak dia mandi kat swmming pool kat Perdana Resort dulu, dia tak boleh nampak kolam. Sayangnya kolam renang kat D'Bali Riverine Resort ni belum siap lagi.


Anas yang padai bergaya. Bila mama dia nak ambik gambar, pandai dia angkat tangan. Posing la kononnya. Tapi dia comel kan? Posing la macamana pun tetap comel.



Tepi muara sungai.


Anas dengan mama. 2-3 bulan sekali jumpa mama.



Kat Restoran Ikan Bakar Pak Su Leh. Tengah lapar ni.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net