Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 22-Oct-2007 02:15 Email | Share | Bookmark
ANAS IN ACTION

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
My second child Anas is 4 months old now. Dah besar. Tapi aku tak dapat melihatnya membesar sebab dia tinggal dengan mak aku kat Kelantan. Aku kerja kat Perak, bini aku belajar kat UIA. Abangnya, Sulaiman tinggal dengan neneknya di Ipoh. Sekali sekali bila balik Kelantan aku ambil gambar Anas banyak-banyak.


Dah pandai angkat dan pegang kaki. Ni mesti hyperaktif bila boleh berjalan nanti. Mengalahkan abang nanti.


Baru nak belajar meniarap.


Penat. Berehat jap. Sat lagi sambung lagi.


Akhirnya berjaya meniarap. Susah betul.


Aaarrrrrggghhhhh.....susah betul nak gerak ke depan.


Atas riba mama. Semenjak hijrah ke Kelantan masa umur 25 hari, ini kali kedua jumpa mama. Kesian mama, nak belajar lagi, nak jaga anak lagi. Tak lama lagi Anas nak balik Ipoh. Boleh jumpa mama setiap hari.



Baru bangun tidur dalam buai. Nasib baik mama ada dekat. Kalau tak dah jatuh dari buai. Takpe, rumah nenek kat Kelantan ni kayu, lembut sikit tak macam rumah nenek kat Ipoh, batu, keras. Kat Ipoh nanti kena hati-hati sikit.


Sekali sekala dapat posing dengan mama syok jugak. Asyik Abang Sulaiman je yang dok bergambar dengan mama...


Tertidur kat belakang kereta ayah.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net