Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 22-Oct-2007 01:53 Email | Share | Bookmark
KOTA BHARU- KAMPUNG KRAFTANGAN

 
 
 
 
 
 
Rupanya banyak lagi sudut-sudut menarik kat KB yang aku belum lawati. Antaranya kampung kraftangan. Pada 4 syawal yang lepas aku bersama keluarga pergi lagi ke KB. Dah puas pusing pasar besar, perut pun lapar. Aku pernah dengar restoran kat dalam kampung kraftangan tu sedap gak, so aku pun singgah la isi perut. Orang ramai giler. Harga pun murah, makan sedap. Tapi aku tak sempat nak ambik gambar suasana dalam restoran tu. Gambar kawasan sekitar je yang sempat ambik.


Sebelah kiri air pancut ni la restoran yang aku ceritakan tu.


Salah satu sudut menarik dalam Kampung Kraftangan.


Anak aku pun seronok main dalam kawasan ni.


Jenuh mamanya nak kejar. Penat dibuatnya.


Pandai juga anak aku ni posing.


Lepas posing dengan mama posing dengan ayah pulak.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net