Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 3-Oct-2007 02:23 Email | Share | Bookmark
Sulaiman ke kebun.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sulaiman suka sangat sangat kalau pegi kebun tokwan dia. Tengok la aksi-aksinya masa kat kebun. Jenuh nak jaganya


Dalam kereta sebelum bertolak.


Baru nak start makan. Sulaiman pun mula la nak mengacau.


Merangkak nak ambik makanan maklong dia.


Maklong! Bagi bihun sikit...


Maklong ni, Sulaiman tengah lapar, dia sibuk nak posing.


Nek, bagi la Sulaiman sikit...


Haaah! Ayah tengah wat pe tu? Be carefull!


Laaa...ayah panjat pokok rambutan rupanya. Marvelous! Ayah memang pandai memanjat. Kalau Sulaiman, Sulaiman tebang je pokok tu. Lagi senang.


Bersama tok wan. Kaki tok wan dah tinggal sebelah. Kencing manis punya pasal. Take your lesson please. Do not consume too much sugar.


Bergaya dengan Mercedes tok wan bersama mama.


Ayah cakap Sulaiman dah tak seputih dulu semenjak bertukar susu dari Novalac ke Lactogen. So, kena la pakai payung supaya tak makin hitam. Susu Novalac tu mahal. RM36 per 800g. Lactogen RM40 je per 2kg. Kesian ayah. Nak beli susu adik Anas lagi. Adik Anas pun minum susu Lactogen. Semua orang cakap adik Anas lagi putih. Hidung dia pun mancung macam hidung ayah. Nenek je yang cakap Sulaiman lagi putih. I love nenek.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net