Yusoff's FotoPage

By: Yusoff Yaacob

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 21-Sep-2010 02:05 Email | Share | | Bookmark
KUBANG KERIAN

 
 
 
View all 4 photos...
Satelite Town for Kota Bharu


Toyota baru. Kedua selepas Wakaf Che Yeh.


Radix Fried Chicken


KK Square


Saturday, 18-Sep-2010 23:05 Email | Share | | Bookmark
PANTAI BISIKAN BAYU, SEMERAK

 
 
 
View all 12 photos...










Saturday, 18-Sep-2010 22:55 Email | Share | | Bookmark
BAZAR TOK GURU

 
The controversy is over, the building is taking its shape...




Saturday, 18-Sep-2010 12:34 Email | Share | | Bookmark
SULTAN MUHAMMAD FARIS PETRA

 
 
 
View all 18 photos...
New King has come, the former retired

Alhamdulillah pada 13 September lalu Pemangku Raja Kelantan Tengku Muhammad Faris Petra ibni Sultan Ismail Petra telah dimasyhurkan sebagai Sultan Kelantan yang baru. Semoga dengan permasyhuran ini akan berakhirlah segala kemelut dan krisis dalam Istana Kelantan.

Dengan permasyhuran ini juga maka semua malaun dan perompak harta khazanah Kelantan selama ini yang berselindung di sebalik nama Sultan terpaksa menghentikan modus operandi mereka dan mencari tapak dan sumber rezeki baru (halal haram semua mereka sapu). Nasihat aku, korang berambus la ke tanah asal korang di seberang Sungai Golok nun. Kami rakyat Kelantan tak perlukan manusia spt korang. Kami perlukan pemimpin yang jujur dan ikhlas, sanggup merasai sendiri derita rakyat, beriman, bertaqwa, beragama dll. Kalau ada sifat2 ni kami dengan lapang dada menerimanya tak kira dari mana asal dan keturunan mereka.

Tapi korang ni sebesar kuman pun takde sifat2 di atas. Korang hanya pikir nak sapu harta rakyat je..pakai nama sultan. Dapat tanah atau projek bagi kat orang lain. Dah berapa banyak tanah dalam bandar KB terpaksa diserah oleh kerajaan negeri kpd SBJ Developement untuk pembangunan. Berapa banyak komisen yang korang dapat hah? Sampai projek masjid merpati Tok Guru Nik Aziz pun terpaksa dirobohkan walaupun dah naik rangka bumbung semata-mata nak bagi laluan kepada projek SBJ Developement!

Semoga sultan baru akan memerintah dengan adil dan menghapuskan rasuah dan kronisme di negeri Kelantan.

Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar











Inilah bangunan yang dibina di atas tapak masjid merpati yang telah dirobohkan. Terletak depan muzium negeri dan bulatan pintu masuk pusat bandar KB.



Gambar2 Sultan Faris bersalaman dengan jemaah di Masjid Muhammadi diambil dari blog Perisik Rakyat. Terima kasih kepada Topeng Perak Unmasked.


Saturday, 18-Sep-2010 10:30 Email | Share | | Bookmark
Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra

 
 
 
View all 43 photos...
To be international airport soon. Runaway enhancing process is going on.





































[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net